Lazy weekend

Hej hej!
Jag har faktisgt bara tagit det lugnt den här helgen och inte gjort så mycket alls. Eller jo jag städade ju faktiskt lite på mitt rum i lördags innan vi hade släkt-kalas för min lillebror Erik som fyllde 16 år för en vecka sen idag. (^  ^)
 
Självklart blev det tårta! Jag gjorde som jag brukar; gav Erik några av mina recept-böcker och frågade vilken tårta han ville ha. Det blev en red velvet cake, som jag aldrig har gjort tidigare. 8(^  -  ^)8
 
 
 
Den blev riktigt good, en tårta jag kommer göra fler gånger kan jag lova! Jag undrar varför jag aldrig har bakat det tidigare. (o.O)
 
 
Annars har jag som sagt inte gjort mycket och idag var det tillbaka till skolan igen. Men det känns ändå rätt lugnt just nu eftersom jag inte har speciellt många läxor och mycket dötid som jag kan ägna åt de få läxor jag har. Det gör att jag faktisgt kan ta det lugnt på helgen. (^   ^)
 
 
Bild från promenad med hundarna i söndags
 
 

Nu ska jag dock snart krypa ner i sängen med "min" bok
 
Kramar på er  ❤ 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: www.thaines.forme.se

Fint inlägg! ❤ Juste, vem tror du är vinnaren av Paradise? Jag har gjort ett inlägg om detta så gå gärna in och kika. Kommentera gärna om vem DU tror vinner, det vore jätte skojigt om någon faktiskt prickade in helt rätt eftersom allt kan hända i Paradise (; Massa tisdag kramar till dig! ❤

2014-01-28 @ 15:53:45
URL: http://thaines.forme.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback