Keyla as mom?

Hi!
Jag åkte hem igår kväll för jag mådde inget vidare, var allmänt trött och hade hjärtklappningar från och till hela dagen. Det var skönt att det inte var några lektioner så jag kunde sitta på rummet och göra lite läxor i lugn och ro. Men eftersom jag inte blev bättre tog jag beslutet att åka hem.
 
 
Idag har jag legat kvar länge i sängen och bara vilat. Sen har jag förflyttat mig till soffan. Just nu har jag en hund liggandes på varje sida om mig, Keyla på ena sidan och Messi (som är här på besök) på andra sidan.
 
Keyla är inne i löp och vi planerar att para henne för att sen få valpar i slutet av mars. (^   ^) Jag hoppas verkligen det ska gå bra, det hade varit så roligt att få små bebisar! Messi är därför här för att de ska vänja sig mer vid varandra, Keyla är nämligen inte helt redo ännu. Vi kommer ha Messi lite från och till under dagarna just för att de sen ska gå lättare att para dem när Keyal är inne i hög-löp. Håller tummarna. 
 
Här är en bilder från våren 2012 när Keyla och Messi lekte för första gången
 
 
 
 
 
 
 
 
Visst är de söta tillsammans. Keyla är ju papillon/pomeranian och Messi är kinesisk nakenhund/chihuahua, det ska bli spännande att se hur valparna blir om det blir några. (^  -  ^)
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Så söta vovvar! Vad är det för ras på den långhåriga?

Svar: Hej! Tack, visst är dom! (^ ^) Min hund Keyla är en blandning mellan pomeranian och papillon.
Kram på dig <3
Elin Larsson Verta

2014-01-31 @ 09:47:19
URL: http://nattstad.se/godmadeusperfect

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback