Game of Thrones maraton

Hej!
I måndags skulle skolan ha börjat för mig. Men på morgonen kände jag mig inte helt okej. Jag gick upp ändå och gjorde mig iårdning med mina rutiner, men det blev inte bättre. Det slutade med att jag fick stanna hemma. Hela denna veckan har jag gått med feber och huvudvärk. Detta är första dagen jag klarat mig utan tabletter, så jag är antagligen snart bra igen. 
 
Mamma är ju hemma och sjukskriven (jag behöver inte gå in så mycket på varför, vi kan vell bara säja att det händer mycket i hennes liv). Jag och hon har därför hållt varandra sällskap och börjat titta på Game of Thrones, som jag hört mycket gott om. (^   ^) Efter att ha sett hela första säsongen kan jag bara hålla med, det är en väldigt bra och spännande serie! 
 
 
 
 
 
 
Ni som har sett den, vad tycker ni? (^ - ^) Idag påbörjade vi se andra säsongen. Det är kul att veta att man har nästan två hela säsonger till att se fram imot. Sen kommer fjärde som snart ska börja sändas. 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback