Nöff

Moshi Moshi!
Jag har djurhusturen (sköter om djuren på skolan) i djurhuset den här veckan, men igår kunde jag inte eftersom jag var på Nordens Ark. Därför fick det bli min första dag idag, och det passade rätt bra eftersom jag inte har några lektioner. (^  ^) I morgon kommer det dock vara som vanligt med att springa mellan djurhuset och lektionerna, men det brukar gå bra det med.
 
Så det är ungefär det jag har gjort i dag, varit nere och skött om alla djuren. Här är bild på Tomas och Lena, våra minigrisar, som blev väldigt glada när jag gjorde rent hos dem. 
 
 
 
 
 
 
Och ännu gladare blev de när jag strödde ut lite äpplebitar i deras ensilage de får på eftermiddagen, hihi! Mitt hjärta har alltid klappat lite extra för grisarna, och kommer nog alltid att göra. Självklart älskar jag alla de andra djuren också (bortsett från några insekter, hehe), men grisarna är speciella. 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback