Happy Valentines Day

Hello!
Ville passa på att önska allla en glad all ❤-dag! Att det är fredag gör det hela bara ännu bättre. (^   ^)
 
 
 
De sålde såhär söta äpplen på City Gross!
Har bara sett liknande i asien därför var det roligt att hitta det Sverige. 
 
 
Jag är inte i någon rellation, och firar som vanligt som singel. Men kärlek behöver inte alltid handla kärlek till en partner, vilket man ofta förknippar alla hjärtans dag med. Det kan även handla om kärlek till familjen eller en god vän. Därför kan alla fira, oavsett om man har en partner eller inte. Jag firar tillsammans med min familj som jag älskar mer en något annat!
 
Just den sortens kärlek tycker jag filmen Frozen är ett väldigt bra exempel på. De visar att inte bara kärlek till en partner är stark, utan även syskonkärlek kan vara minst lika stark. Om ni inte sett filmen; SE DEN! Älskar den verkligen, DIsney har gjort det igen. Jag kan se den hur många gånger som helst utan att tröttna. Här kommer en av favoritlåtarna från filmen. (^  ^) Lyssna och njut...
 
 
 
 
Nu ska jag gå och mysa framför TV:n med min underbara familj!
 
Hur firar ni er alla hjärtans dag?
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback