Gingerbread Disney

Hello!
Jag sov över hos Evelina, i Göteborg, i helgen tillsammans med Linnea och Desirée. Det var så roligt att få träffa dem igen! Jag kan verkligen vara mig själv och känna mig som hemma med dem efter tre år tillsammans i Dingle.
Det är fortfarande ovant att inte träffa dem varje dag, tack för att det finns sms! (^   ^)
 
Nu har jag precis dekorerat klart mitt Disney slott jag bakade för två veckor sedan. Jag hade svårt för att bestämma hur jag skulle dekorera det men när jag hittade lite blått glitter-strössel i skafferiet var det lättare. Jag blev nöjd med resultatet, det var väldigt roligt att baka en annorlunda pepparkaka!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den virkade tomten har mamma gjort. Det är hennes lilla projekt just nu, hon virkar tomtar på löpande band. Visst är den söt? (^  -  ^)
 
Jag ska strax gå och skifta plåtarna med marrängbottnar jag har i ugnen just nu. Pappa fyller år idag och imorgon ska här bakas mockatårta!
 
 
 
❤❤❤ Grattis världens bästa pappa!! ❤❤❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback