Svalbard

Hi!
Nu har jag precis suttit och sökt jobb, kan ni gissa vart? Rubriken kanske avslöjar mig;
Jag har sökt jobb på Svalbard! (o.O) 
 
 
 
Jag har alltid velat åka till Svalbard och när jag var på rekryteringsträffen för jobb i sälen var det även en person från en resturang på Svalbard där. Jag fastnade direkt, tänk att få jobba på Svalbard! Men jag kunde inte söka jobbet direkt för jag hade beslutsångest. Jag vill jättegärna jobba där, men det känns samtidigt lite läskigt att åka dit upp helt själv. Man kan ju inte åka hem direkt såfort man får lite hemlängtan. Men idag berättade en av kockarna att han sökt jobbet, vilket gjorde att jag också var tvungen att söka det nu! Jag vill ju inget hällre än att få åka dit, och om Philip (kocken) får jobb där uppe behöver jag inte åka själv. Han blev förvånad när jag sa att nu måste jag också se till att söka jobbet, han trode jag redan hade sökt. Haha! (^_^)
 
Kanske jag tillbringar större delen av 2015 här:
 
 
Detta är en bild från resturangen
Resten av bilderna är från google. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är ju inte alls säkert att jag får jobbet, jag har ju ingen utbildning. Men jag kände att jag var tvungen att få skriva av mig, hihi!

Annars har det gått bara bra på jobbet idag. Det har varit lugnt och härligt! 
Nu blev jag väldigt sugen på en kopp kaffe, så jag tror jag ska sluta blogga och gå och göra mig en kopp . (^_-)
 
Kram på er 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback