Me + Mike

Hi!
Jag har varit ledig(!) idag, men ingen sovmorgon för mig inte. (^_-) Jag åkte till arbetsförmedlingen i Trollhättan tillsammans med Frida (min arbetskamrat och kompis). Mamma följde med också så jag passade på att övningsköra. Anledningen till varför vi åkte dit var att de hade ett informationsmöte om en bussresa de anordnar upp till en rekryteringsträff/jobbmässa uppe i Mora för jobb under vintersäsongen. Både jag och Frida tycker det verkar roligt, vi har ju säsongsjobbat hela sommaren, så antagligen kommer vi åka med till Mora den 25-26 augusti (som är redan om en vecka).
 
Det låter spännande att jobba i fjällen tycker jag, antingen de Svenska eller de Norska. Det som jag tycker är roligast med att säsongsjobba hitills är alla underbara människor man får chansen att jobba med. Det är därför det är lockande att fortsätta säsongen i fjällen. Man kan ju hoppas att jag isf hamnar med ett minst lika trevligt gäng som jag jobbat med i sommar. (^  ^)
 
 
Här kommer bilder på lilla mig today.
 
 
 
 
 
 
Tröja: Sheinside
Skor: Second hand
Horn: Present från en kompis
 
 

När jag kom hem var jag helt slut och deckade på soffan med mamma. Okej jag somnade inte men nästan, hihi! (a) Efter middagen har jag tagit en promenad med hundarna och fått bäddat rent i sängen! Det ska bli härligt med sovmorgon imorgon, och att få sova i en renbäddad säng. Det luktar alltid lika gott med nytvättade sängkläder. (^ - ^)
 
Nu ska jag smita ut till kaninen. Kramar från mig till er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback