EXO-M mama

Annyeong!
Den här dagen började på bästa sätt, en lugn frukost och i köket spelades EXO på så hög volym som går utan att gästerna ska höra! (^  ^) Jag fick lusst att bara dansa runt där i köket, jag fick världens lyckorus av deras musik! Därför är jag tvungen att titta på sista avsnittet av EXO-showtime nu! Jag har försökt hålla mig för jag vill inte ha slut på det roliga, men nu kan jag inte vänta längre. Eftersom jag sover här på Björholmen en natt till har jag inte så mycket annat att göra nu på eftermiddagen ändå. (^   ^) 
 
Här bjuder jag på en av låtarna som jag är helt förälskad i för tillfället.
 
 
 
 
Åh vad jag önskar att EXO kunde komma till Sverige!! Jag bara måste se dem live någon gång. Dock kan jag fortfarande inte släppa att Kris, en av medlemmarna, har slutat. (T - T) Jag bara fortsätter hoppas på att han ska komma tillbaka till EXO. 
 
Men nu ska jag ta ut mina linser och titta på EXO-showtime! (^_-)
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback