Sleep-over

Annyeong!
Jag sitter hemma hos Desirée och mummsar på Pocky och tittar på Harry Potter och dödsrelikerna del 1. (^  ^) Jag mötte Dessie i resecentrum i morse så åkte vi tillsammans till Överby Köpcentrum där vi strosade omkring ett tag. Sen åkte vi in till Trollhättan centrum ett tag innan vi åkte hem till Dessie. 

Jag har nu också fått träffa Desirées hund Miyun, som hon inte har haft så länge. Miyun är en jättesöt Kinesisk nakenhund med lite chihuahua i sig! (^ - ^) Hon är så mysig och gullig! Det tog ett tag innan hon vågade sig fram, jag var lite läskig. När hon var trött passade vi på att lägga henne i mitt knä där hon somnade gått, sen var inte jag läskig längre. 







Men nu ska jag fortsätta myskvällen. (^_-)

Kram på er ❤️


Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback