Påskäggs-jakt

Glad Påsk!
Jag åkte till husvagnen med familjen igår. Leif (min farbror), Cissi och Victor var redan här sedan i torsdags. (^   ^) När vi först kom till husvagnen lämnade vi bara av lite saker och åkte sedan vidare till Torp för att köpa påsk-mat och godis. Det blev en lunch på IKEA också!
 
I dag väckte Keyla mig strax efter åtta. Jag tog med henne och Alfred på en långpromenad som start på dagen. Vi hittade lite nya små mysiga vägar i skogen här runt omkring. (^_-) 
 
Nu har jag precis kommit tillbaka från en påskäggs-jakt som jag, Elias och Victor varit på. Det är första gången jag letat påskägg, hihi!
 
 
Det var många som skulle leta efter påskägg de gömt i ett inhägnat område på campingen.
Man fick lydigt ställe sig i kö och vänta på sin tur. 
 
 
 
 
Jag hittade ett!
 
 
Ända sedan jag var liten har mamma och pappa bara lagt påskägget på min plats vid köksbordet, så det låg där och väntade på mig när jag vakna. Men nu har jag fått leta efter mitt påskägg, bättre sent än aldrig, och det var riktigt roligt även om jag hittade mitt rätt snabbt. (^_^) 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback