Nya vägar

Hi!
Det har varit en riktigt slapp dag för mig idag. Jag har suttit i soffan och tittat på en serie med mamma med en huvudlös ryttare vi började kolla på för ett tag sen. Annars har jag fixat lite med olika saker på datorn och annat. 
 
Men en lite längre promenad med hundarna har jag allt hunnit med. Den här gången testade jag att gå in på en stig jag aldrig gått på tidigare. Den ledde till en jättefin utsiktsplats. (^  ^)
 
 
Bild från min instagram (@eliinpelin)
 

Det är verkligen härligt och rogivande att ta långa promenader i skogen med hundarna. Särskilt när man går på upptäcksfärd och hittar nya roliga vägar. Jag känner mig som ett litet barn när jag skuttar fram mellan stock och sten och nästan springer före hundarna!
 
 
Men nu ska jag snart krypa ner i sängen! Det är ju en dag imorgon också.
 
Sweet Dreams ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback