Me Too

Hej!
Jag sitter i husvagnen just nu. Pappa håller på att grilla, salladen är klar och snart är det dax för middag. (^ - ^) Innan har vi varit och badat i bubbelbadet på campingen och bastat, riktigt härligt! 
 
Jag kom hem rätt sent igår. Resten av kvällen satt jag med familjen och kollade Let's Dance medan jag virkade på min groda/padda. Idag har jag nämligen stått på Torp köpcentrum tillsammans med Evelina, Linnea och Desirée.
 
Vi har haft ett projektarbete som har gått ut på att vi skulle ställa ut olika kreativa saker gjorda av oss själva (därav min virkade groda/padda) och i samband med utställningen samla in pengar till den utrotningshotade arten Grönfläckig Padda. Vi kallar projektet "Me Too" för att vi vill uppmärksamma folk på att det finns fler utrotningshotade djur än bara de "vanliga söta" djuren man brukar se, t.ex. apor, pandor, tigrar och isbjörnar. 
 
 
 
Bild tagen av Tom Svensson på Nordens Ark
 

Insamlingen hade vi i samband med Nordens Ark och deras arbete med den Grönfläckiga paddan. Det gick vell sådär med insamlingen om jag ska vara ärlig, men vi fick ihop lite pengar iaf och lyckades informera folk vilket också var en del av målet. (^   ^)
 
Nu sitter jag som sagt i husvagnen och ska ha en mysig kväll med mina föräldrar, Leif (min farbror) och hand fru Cecilia och hennes son Victor. Ha en fortsatt trevlig lördags kväll! 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback