I look ridiculous

Moshi Moshi!
Här har bakats för fullt både igår och idag. (^   ^) Jag har stått i köket inprincip hela dagarna. I går gick allt som det skulle och det kändes som jag fick gjort en hel del. Även flera härliga promenader i solen blev det.
 
I dag därimot har inget fungerat. Jag har fått slänga två sattser med macarons då jag testade ett nytt recept och allt gick fel. Men det blev iallafall två sockerkakor på äggulorna jag hade kvar, så något blev det gjort. Sen gjorde jag även en super god middag, Kycklinggryta med curry, till hela familjen som var mycket uppskattad. Inga rester idag inte! Receptet kan ni hitta HÄR i paleoskafferiet.
Under vårt tak, som har skapat paleoskafferiet, är en stor insperationskälla till mig när det gäller paleo kost. Ni kan hitta ett inlägg från deras blogg HÄR där de berättar om vad paleo kost är, för er som är lite nyfikna. (^_-)
 
Hela eftermiddagen har det regnat här men jag kände att jag ändå behövde komma ut, efter mina misslyckanden med macaronsen. Därför åkte regnjackan på, både för Keyla och mig. Men Keyla tycker vell sådär om att behöva ha på sig regnjacka. 
 
 
- Måste jag verkligen gå ut i den här matte?
 
 

Det blev ingen lång promenad för Keyla gillar verkligen inte regnjackan. Jag brukar inte tvinga henne till att ha den men i dag regnar det så och jag ville inte komma hem med en pisseblöt hund. Någon gång kanske hon accepterar den, jag kan ju alltid hoppas! 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback