Happy Happy

Nihao!
Jag har gjort min sista dag på Universeum idag, vilket känns väldigt tråkigt! Men det var en bra sista dag, jag gjorde mitt gymnasiearbete och fick utan problem godkänt! (^   ^) Gymnasiearbetet gick ut på att jag skulle vara djurvårdare för en dag och tog hand om alla fåglarna. Det var i princip det jag har gjort hela tiden när jag praktiserat. Jag har fått komplimanger om att det ibland känns som om jag jobbar där, vilket är så det känns för mig med. Det är därför jag skulle bli överlycklig om jag fick ett jobb på Universeum! Jag både älskar alla djuren och personalen, jag känner mig som hemma där. 
 
Här kommer några bilder från min vecka från Universeum, tagna med mobilen:
 
 
Svaveltukan. Man kan även skymta sengångaren bakom repen längst upp, i mitten på bilden.
 
 
 
Sengångarmat
 
 
 
Den tvåtåiga sengångaren Tallina!
 
 
 
Större vitstrupig tukan
 
 
 
Min favorit syssla: Mata aracarierna med blåbär eller papaya.
På bilden matar jag en vitnäbbad aracari.
 
 
 
Bild från min intagram (@eliinpelin)
Jag firade att jag blev godkänd med en Mocca Frapino Light från Espresso House påvägen hem.
 
 
 
Nu är jag ledig fram till lördag då det är öppet hus på Dingle och jag måste upp för att hjälpa till. Nästa vecka är det studentveckan! (O.o) Det känns väldigt läskigt men även roligt och tråkigt. Oj, det blev många kännslor men det är precis så det känns; alla kännslor på en och samma gång. Haha, nu fick jag Per Gessles "Här kommer alla kännslorna på en och samma gång" i huvudet. 
 
Nu har inte jag så mycket mer att skriva. (^ . ^) Vi hörs! Kramisar ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback