Botaniska Japan 2014

Moshi Moshi!
Jag har inte gjort jättemycket idag. Tänkte därför bjuda på en bildbomb från i lördags då jag, Evelina, Desirée och Linnea var i Botaniska Trädgården i Göteborg. De hade invigning för sitt Japanska tema de har iår. (^  ^) Hela dagen hade de en stor hanami (picknick) och olika uppvisningar. Det var väldigt mysigt och fantastiskt väder!
 
 
Uppvisningar i olika Japanska kampsporter.
 
 
 
 
 
 
My view
 
 
 
 
 
 
 
Sveriges japanska ambasadör till vänster. Kvinnan i kimonon leder en japansk dans alla skulle dansa. 
 
 
 
Rhododendron
 
 
 
 
 
Me
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Magnolia Galaxy
 
 
 
 
 
Koi fisk
 
 
 
Köttätande växt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var som sakt en helt underbar dag och hela Göteborg blommade upp i solskénet. Botaniska trädgården var jättevacker och jag kommer definitivt besöka den fler gånger iår. (^_^)
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback