Bildboomb

Hi!
Nu har jag lämnat mitt rum på Dingle för sista gången. Det känns både konstigt och skönt på samma gång. Jag kommer ju komma tillbaka till Dingle under studentveckan men då sover jag med kompisarna. (^  ^)
 
Innan jag åkte hem idag hade jag nationellt prov i svenska 3 vilket kändes som om det gick bra. När jag väl lämnade in min vetenskapliga text var jag nöjd med den, nu återstår bara att hur det gick.
Hemma har jag inte gjort så mycket mer än att packa upp och redigera bilder från Borås Djurpark igår. Bjuder därför på en bildbomb som kommer här.
 
 
 
 
 
Björnungarna var på lekhumör. (^  -  ^)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Orangutang-mamman gömde sig under en justesäck med sin unge för att få vara ifred. 
 
 
 
Ungen, som är ett år gammal, var dock nyfiken och tittade gärna fram imellanåt.
 
 
 
Även om det regnade så kunde jag under korta perioder ta fram kameran. Det är verkligen roligt att fotografera djur!
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback