Sover på soffan

Hej!
Jag har inte uppdaterat på ett tag nu för jag har blivit sämre. Nu går jag omkring med kroniskt illamående under dagarna p.g.a slem-hostan. (- . -) Mamma var och köpte ett gäng med olika drops, så som Läkerol och Extra (jag mår mindre illa om jag har något som smakar gott i munnen), och slemlösande medicin så nu hoppas jag att jag ska slippa illamåendet snart. Men tills dess sover jag på soffan, det känns på något sätt bättre än att sova i sin egna säng när man mår illa. 
 
 
 
Jag tänkte bara titta in för att berätta att jag lever, även om jag har mått bättre. Nu ska jag göra mig iårdning, krypa ner på soffan och leta reda på någon bra film att somna till. Det är också ett bra sätt för mig att få sova på, ljudet från TV:n känns lugnande när jag är sjuk. Annars är jag inte en sån person som somnar till filmer. 
 
Har ni lätt för att somna till filmer eller än ni som jag vanligtvis är, kan inte somna hur många gånger ni än sätt filmen?
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback