Shopping again

Hi!
Vilken härlig Påsk vi hade igår inne på Ullared. Det var inte allt för mycket folk och jag fick köpt en hel del som behövdes, bland annat nya nagellack, nagelfilar, toffsar, lösögonfransar och mycket mer små plock! (^ - ^)

Tro det eller ej men kläder till mina lillebröder tog längst tid, Erik stog i omklädningsrummet i minst en halvtimme. Därför hann inte jag och mamma titta på riktigt allt vi hade önskat. Cissi behöver byta några saker så därför sitter jag i bilen just nu påväg in till Ullared igen, hihi! Fast jag ska inte köpa så specielt mycket mer det är mest för att vi tjejer ska få strosa runt lite i lugn och ro och titta pluss att vi kan plocka åt oss det vi inte hann med igår. (^_-)

Gårdagen avslutades med sill, ägg och annat gott i husvagnen. Sen blev det lite godis och mys medans vi tittade på lite fyrverkerier. Lyckad dag med andra ord!


Två snabba mobilbilder från Gekås kommer här.

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback