Painting Doll

Nihao!
Jag är riktigt stolt över mig själv efter simningen och livräddningen idag. (^ - ^)
Vi skulle simma 1 km (1.000m) men behövde inte göra det i ett sträck, man fick alltså vila. Men jag och en kompis kände för att utmana oss själva och se hur långt vi orkade, vårt mål var att lyckas simma allt på en gång utan vila. Vi lyckades båda två! Man kan säja att armarna kändes som spagetti efteråt, men glad och nöjd var jag.
 
Livräddningen gick också bra och jag lyckades rädda dockan,
utan att han fick vatten i hela ansiktet. (^  ^)
 
 
Nu sitter jag nöjd och trött och ska snart bege mig till kvällsfikat. Men först tänkte jag visa en jättehäftig video som jag och Linnea precis tittade på där man ser hur en person målar en dockas ansikte. Det är så vackert att det nästan gör ont.
 
 
 
 
 
Så otroligt skickligt gjort. Och de gröna ögonen är "to-die-for". Jag vill verkligen ha gröna ögon och ska snart se efter ett ställe att beställa gröna cirkel-linser infrån. Men först måste jag köpa nya glasögon, tyvärr kan jag ju inte ha enbart cirkel-linser med mitt synfel. 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback