Ingen förändring

Hi!
Jag är tyvärr varken bättre eller sämre idag så det är svårt att avgöra hur länge jag kommer behöva stå ut med den här influensan. (- . -) Jag vill verkligen tillbaka till Nordens Ark på måndag, som ska vara fågelvecka (inte rovdjursvecka som de sa först). Det är bara att hålla tummarna och hoppas på att jag mår bättre imorgon. 
 
Förutom att ta det lugnt och sovit så har jag även hunnit med endel läxor idag. Fast jag skulle vilja kunna göra mer men det finns inte så mycket att göra åt saken när huvudet inte hänger med.
Därför piggade jag upp mig själv med att logga in på internettbanken med min nya dosa för första gången.
 
I torsdags åkte nämligen jag och mamma en sväng till banken så jag kunde uppgradera mitt kort nu när jag är 18. Det betyder att jag kan shoppa själv ifrån internett, tjohoo! 8(^ - ^)8 Så jag har lagt en vår-beställning från DreamV via Rakuten (ni hittar sidan HÄR).
 
 
 
Här kommer en smygtitt på ett par hängslebyxor jag beställt, de rosa såklart (^_-)
 
 
 
Jag beställde ett par likadana i min förra beställning men de visade sig vara för små. Tur då att Tradera finns så jag kunde sälja de där och fick "pengarna tillbaka". Nu beställer jag en storlek större som borde passa, och de hade även sjunkit i pris. (^ - ^) Ibland ska man ha lite tur. 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Signe (숭린)

jättefin blogg du har!! :D ^^

2013-03-17 @ 16:30:20
URL: http://seouldreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback