Glassigt 2013

Hi!
Jag har lyckats ta mig in i duschen idag, tjohoo! Elin 1 poäng, influensan 0 poäng. Fast efter det har jag känt mig halft död, men jag är ren igen iaf. (^  ^)
 
 
De flesta har nog redan sett GB glass nyheter 2013, särskilt de läskande 5 kisses från Magnum
 

Klicka på bilden så kommer ni till GB-sida med mer smak info.
 
 
 
Jag som är laktosintolerant blev väldigt glad när jag såg att två av glass nyheterna är laktosfria, en blåbärsstrut och en choklad pinne. 
 
 
 
Andra glassiga nyheter från GB.
 
 

Men här kommer några andra glass nyheter, från SIA och Triumfglass som ni kanske inte har hört om. 
 
 

 
 
 
Jag är extra nyfiken på Triumfglass nya Salmiakki eftersom den chokladen är bland mina favoriter,
jag älskar laktrits.
Vilken glass är ni mest sugen på att smaka?
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Annika

Gott :)

2013-03-23 @ 12:48:50
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback