Frisk med solsken

God kväll!
Jag har mått mycket bättre idag, tillochmed klarat mig utan några tabletter mot feber. Det betyder att jag ska till Nordens Ark imorgon, tjohoo!! o(^  ^)o 
 
 
Två mobil-bilder från första veckans praktik på Nordens Ark:
 
Praktiserande djurvårdare Elin, (^ ^)
För att kunna hålla reda på oss praktikanter fick vi namnlappar första dagen.
 
 
Jag saknar de söta Röda Pandorna, men denna veckan ska jag vara hos rovdjuren.
Pandorna sköts tillsammans med hovdjuren på Nordens Ark som vi var oss första veckan.
 
 
Det har varit riktigt härligt vårväder idag och för att få tillbaka mina krafter efter en vecka på soffan har jag tagit många små promenader med hundarna. (^ - ^) Det har varit riktigt härligt i solen, inga minusgrader. Kanske våren äntligen är påväg!
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback