Shugo Chara

Hello!
Såhär började min dag:
 
 
Jag åkte upp till fåren igen imorse, vi passade på när det var fint väder. (^ - ^) Nu regnar det för fullt så det var tur att vi gjorde det. Det gick fortare med rutinerna idag vilket gjorde att vi hann med att städa lite i gnagarrummet också. 
 
 
Jag och Dessi började kolla på en anime serie igår som heter Shugo chara. Det är en socker söt serie som handlar om en tjej vid namn Amu.
 
 
 
Amu har svårt att vara sig själv och visa sitt riktiga jag när hon är med andra och önskar inget hällre än att få visa vem hon igentligen är. Hennes önskan går i uppfyllelse en natt när hon på morgonen efter hittar tre ägg i sin säng. Ur äggen kläcks små "guardian characters" som är endel av olika personligheter. Guardian characterserna gör så att Amu ibland visar andra sidor av sig själv. 
Detta var kanske inte den bästa förklaringen men ni får titta på serien själva så förstår ni. (^  ^) Vi hann bara se ett avsnitt innan det började åska och vi var tvugna att dra ut alla kontakter.
 
Nu mullrar det utanför igen, tur att vi bara ska var inne och städa i eftermiddag (förutom eftermiddagsrutinerna).
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Andrea

Shugo chara är jättebra! dock har jag inte sett alla avsnitt än. :)

2013-06-19 @ 00:07:16
URL: http://iaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback