Orust Veterinärpraktik

Hej svejs!
Idag påbörjade jag mina två sista veckors APL som kommer vara på Orust Veterinärpraktik. Det var en lugn och skön första dag där jag mest fick genomgång på hur det mesta fungerar och var allt finns. (^  ^) En bra start med andra ord. Tyvärr kommer ni inte att få veta allt jag håller på med på dagarna eftersom jag har tystnadsplikt, vilket är förståligt. Men det kommer inte hindra mig från att blogga om annat skoj. (^_-)
 
 
Kolla gärna däras hemsida och facebook.
 
 
Trotts att jag inte gjort jättemycket idag känner jag mig otroligt trött. Det blir slapp dag här hemma och tidigt i säng för att orka med imorgon också. (^_-)
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Ava

Synd att du inte kan skriva så mycket om detta, hade varit intressant, men man förstår ju tystnadsplikten.

2013-06-27 @ 01:57:09

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback