New nails

Hello!
Farfar har fyllt 70 år nu i veckan så idag blev vi bjudna på resturang i Lysekil. Jag sitter för tillfället i farmor och farfars båt efter att ha varit på NH-5 och ätit en fantastigt god middag. (^ ^) Regn har vi faktiskt sluppit, det slutade lagom tills vi åkte iväg och sen har det klarnat upp. Ibland har man tur.

STORT Grattis till världens bästa farfar! Hoppas du får leva många fina år till.

Jag bloggar från mobilen så för tillfället har jag bara en bild på mina nya naglar jag slängde ihop strax innan vi åkte. (^ - ^) Jag är riktigt nöjd med dem faktiskt, vad tycker ni?

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback