Jordgubbar och regn

Glad midsommar allihopa! 
Trotts att jag hade sovmorgon imorse så vaknade jag klockan sex och kunde inte somna om, det är till och med tidigare än vad min klocka har ringt under APL:en. (o.O) Men jag låg ändå kvar och drog mig tills klockan var närmare nio, härligt! (^  ^)
 
Solen sken imorse så det blev en härlig frukost på altanen. Sen har jag stått i köket och bakat. (^ - ^) Här kommer bild på en av de saker jag bakade:
 
 
Citronmuffins med marängsmörkräm och jordgubbar.
  

Dessa har vi avnjutit hos Leif, Cissi och Victor (min farbror, hans tjej och hennes son), där jag sitter just nu, efter att ha ätit en god midsommar middag med sill, gräddfil, gräslök, svampomelett, ägg, potatis, sill cheese cake och lite annat smått och gott som hör midsommar till. 
 
 
 
 
 
 
Strax efter vi hade kommit hit började det regna, igen midsommar utan regn. Det har även varit varningar för åska, men hitills har vi inte hört någon. Hoppas det åskar inatt, vi ska sova i husvganen och det är så mysigt att somna till ett riktigt åskoväder! (^  ^) Bara det inte är precis rakt över oss är det okej. Vad tycker ni om åska?
 
 
 
 
Nu sitter vi och myser med musik medans regnet öser ner utanför. Vi får vell se vad vi hittar på mer ikväll. Om vi inte hörs igen så önskar jag er en fortsatt trevlig midsommar!  
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback