G:mormor

Hej!
Jag gick upp rätt tidigt imorse och åkte hem och duscha för att sen åka med mamma och mormor ut till Hönö för att hällsa på g:mormor. Hon är rätt gammal nu och efter senaste stroken har hon inte mått så jättebra. Det är inte kul att se hur mycket hon krymper för varje gång man är där, men det är ändå härligt att träffa henne. <3 Än är det iaf lite krut kvar i henne, hon bor ensam och har bara hemtjänst som hällsar på någon gång om dagen.

Jag har alltid haft en bra relation till min g:mormor. Hönö har kännts som ett andra hem även om jag aldrig har bott där. Jag hoppas hon blir bättre snart! <3


Nu sitter jag i bilen påväg in till Göteborg. Jag och "korridor-tjejorna" (de jag bor med på Dingle, mina kompisar) ska se på "After Earth". (^ - ^) Efter filmen åker jag med Dessi hem ich sover över till imorgon, så om det inte blir så mycket uppdateringar vet ni varför. (^_-)

Jag har ingen passande bild för tillfället så här kommer instagram-bild från igår.

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback