Farfar 70

Hej!
Det blev en sen kväll idag med, det var mysigt att träffa farmor och farfar och deras vänner. (^  ^) Resturangen vi åt på var verkligen i min smak och hade fantastiskt god mat.
Här kommer kvällen i bilder.
 
 
Innan vi gick till resturangen träffades vi i farmor och farfars båt
där vi fick jordgubbs-champagne, kex med ost och jordgubbar. 
 
 
Här är kära farfar och båten Mona.
 
 
Allihopa påväg in till resturangen NH-5.
 
 
Förrätt: Halstrade Pilgrimsmusslor med baconströssel och sallad
 
 
Varmrätt: Skaldjur- och fisksoppa
 
 
Efterrätt: Mjölkchokladsmousse med amarettomarinerade jordgubbar och valnötter
 
 
Drink till efterrätt: Irish Coffee
 
 
Jag med min egen-sydda klänning
 
 

Nu ska jag börja bädda ner soffgruppen där jag, Erik och Elias sover. Sen ska jag lägga mig och läsa tills de andra kommer in och gör mig sällskap. För tillfället sitter de ute i förtälltet och babblar. (^_-)
 
Sweet Dreams 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: bella

myyys

2013-06-30 @ 00:58:20
URL: http://rememberthiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback