Campa på stranden

God kväll!
Jag sitter i förtälltet just nu efter att ha ätit jordgubbar med grädde. (^  ^) Det är fredag och jag fick sluta tidigt på veterinärpraktiken. Solen har skinit så det blev cykeln till och från praktiken idag också, det är super härligt! 
 
När jag kom hem åt vi en liten lunch med matjesill, ägg, gräddfil och gräslök. En otroligt god lunch för en sill (fisk och skaldjur överlag) älskare som mig. (^_-) Sen hoppade jag in i duschen och packade ner det viktigaste i husvagnen, för sen bar det av mot Lysekil. 
 
Campingen vi är är inget speciellt i sig, den fungerar bra för bara en helg. Men vi har fått super fiina platser så nära stranden man bara kan komma. Se själva:
 
 
 
 
 
 
Pappa var tillochmed tvungen köra ut på stranden för att kunna backa in husvagnen på plats, haha! (^ - ^)
 
Det är en jättefin typisk väskust omgivning med mycket berg runt omkring, så jag tog med Keyla på en liten "upptäcksfärd". Keyla tycker, precis som jag, att det är jätteroligt att klättra runt i bergen. Hon är matte uppidagen. Dricker tillochmed kaffe när hon kommer åt, hihi!
 
 
 
 
 
 
 
Men nu börjar klockan bli mycket och jag ska krypa till kojs. 
 
Oyasuminasai! 
Sweet Dreams! ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback