Break the Border - Platinum

Hi!
Det har varit fler patienter på veterinärpraktiken idag vilket har varit väldigt roligt! (^  ^) Det är ju inget roligt att djuren är sjuka, men det är roligt att få hjälpa dem att bli bättre och jag lär mig massor. 
När jag kom hem var jag jättetrött, trots att det inte är så mycket fysiskt arbete. Därför har jag inte gjort så mycket mer än tagit en lång härlig dusch. 
 
 
Från det ena till det andra, idag släpte Yohio en ny CD; Break The Border - Platinum Edition. Det är innehåller samma låtar som Break the Border CD:n pluss Himlen Är Oskyldigt Blå, Last Kiss (Japansk verision) och Revolution (Japansk verision).
 
 
 
 
Jag är osäker på om jag ska köpa den eftersom jag redan har Break the Border och ska leta reda på den japanska verisionen av skivan när jag åker till Tokyo. Men det är lockande. (^ - ^)
 
Här kommer en av mina favoritlåtar från Break the Border skivan, jag älskar budskapet. 
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback