Mount Takao

Hi!
Eftersom jag inte har publicerat bilder från tisdagens utflyckt till Mount Takao tänkte jag göra det nu när jag hade lite tid över. (^  ^)
 
 
Linbanan upp för den första biten av berget.
 
 
 
 
 
 
Monkey Park
 
 
 
 
 
 
En stig omgiven av vackra växter inne på Monkey park
 
 
 
 
 
 
Lite energi i form av otroligt goda dango. (^  ^)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Utsikt från toppen. Tyvärr var det lite molnigt så man kunde inte se Mount Fuji.
 
 
 
 
 
 
Det står en sten på toppen som fungerar som ett kompass beroende på vart solen är.
 
 
 
 
 
Jag hade ju redan dango med mig, men många andra köpte varma dango från ett sånt här ställe.
Jag fick smaka av en kompis och de var också riktigt goda.
Men jag föredrar de rosa-vit-gröna, de är sötare i smaken.
 
 
Här kommer några bilder jag lånar från skolans facebook:
 
 
Jag i fullgång med att fota apor.
 
 
Jag och en kompis.
 
 
Hela klassen uppe på toppen, we made it!
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback