Sick of being Sick

Hej!
Den låga uppdateringen de senaste dagarna beror på att jag har blivit sjuk, igen. (-__-') Det började med illamående och magont, senare har feber tillkommit. Jag börjar bli rätt trött på att bli sjuk hela tiden, men jag försöker hålla modet uppe. Det finns ju inte så mycket man kan göra, bara vänta ut det och hoppas på att bli frisk.
 
Dagarna spenderas på soffan med mamma som fortfarande är sjukskriven efter sin operation. Hon mår mycket bättre men klarar inte av att jobba ännu. Ibland kommer Erik ner och gör oss sällskap, han har också drabbats av febern.
 
 
Sjuka familjen, haha! (^__-)
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Plaifa

krya på dig då!! ^^

2013-01-31 @ 19:15:07
URL: http://hellosweetdays.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback