Nybliven 15-åring

Hej svejs!
Vi överraskade min lillebror Erik igår. Det började med att mamma och han åkte och hämtade upp två kompisar till honom. Jag, pappa och Elias åkte i en annan bil. Sen åkte vi allihopa pluss Leif (min farbror), Cissi och Victor och bowlade. (^  ^) Efter det åkte vi vidare till glass cafét Lejonet & Björnen där vi hade beställt en glassbomb. Anledningen till varför vi överraskade honom med detta är att han fyller 15 år idag. 
 
Dagen slutade med att alla åkte hem till oss och åt tacos. Eriks kompisar sov sen över så de kunde lana under natten. 
 
 
 
 
Erik skär första biten av glassbomben.
 
 
Idag har vi haft släkt-kalas för att fira Erik. Min pressent till honom var att han i början av veckan fick bläddra igenom min tårtbok, som jag fick i julklapp, och bestämma vilken tårta han ville ha. Det blev en Kokos Tårta som jag fick dekorera hur jag ville. Den har jag bakat idag åt honom.
 
 
Fylld med kokos- och chokladmouse.
 
 
 
 
 
Grattis Erik! För mig kommer du alltid vara min LILLE bror,
hur stor du än kommer bli (han är redan längre än mig). (>.<)
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback