Ny-vaxad

Halli Hallå!
Måndag och ny vecka. Jag sitter på rummet och tar det lugnt för stunden. Just nu har vi inte så jättemycket läxor vilket gör att jag kan ta det lite lugnt. (^  ^)
 
Därför passade jag på att vaxa benen. På onsdag ska vi till vattenpallattset, det är friluftsdag, och jag vill inte komma med håriga ben. (^_-)
 
 
För att skona benen går jag i kjol.
De blir alltid så irriterade när jag vaxar dem (syns inte på bilden men de är rödprickiga)
 
 

Nu tror jag jag ska se om jag hittar något roligt att titta på,
kanske något program jag missat eller så. (^ - ^)
 
Vad gör ni idag?
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Amanda

Härlig blogg du har! :)

2013-01-21 @ 20:04:38
URL: http://amandaappelberg.blogg.se
Postat av: Alice

Jättefin blogg!
Mina ben blir också prickiga efter vaxning!

2013-01-21 @ 20:40:00
URL: http://babyklegg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback