Ny hårfärg

Hi!
Det har gått jättebra på körskolan hitills! (^  ^) Igår var vi och hämtade mamma på sjukhuset efter att jag hade kört och pluggat vilket gjorde att jag inte kom hem förän sent. Mamma har fått tid då hon ska in till sjukhuset på ännu mer undersökningar, de har tagit röntgen och ska överlägga om vad som kan vara felet. Men det är inte förän på måndag. 
 
Trotts att jag kom hem sent igår så började jag tona håret. (^ - ^) Jag har länge velat ha orange hår men mitt hår var för mörkt för att kunna få den färgen jag vill ha. Jag har inte velat bleka det eftersom det sliter så på håret och har därför väntat. Men när vi var och handlade i helgen hittade jag en toning som gör håret ljusare. Så nu har jag ljusare hår och kommer antagligen färga det mer oranget om 1-2 veckor. 
 
 
 
Tyvärr syns inte skillnaden så mycket på bilderna nu, men det är mycket ljusare och lite orangare nu är tidigare. Det syns bäst på bilderna till höger. (^_-)
 
 
Nu ska jag försöka mig på lite mer plugg, körskola och fysik står på scheamt. Inget lov här inte! 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback