Nu är Fysik- och matteproven avkalarade...

... bara samhällskunskapen, kemin, djurens biologi, historia och häst-proven kvar. + några inlämningsuppgiftet. 
 
Som ni kanske förstår har jag fullt upp och bloggen blir tyvärr drabbad. Nu har jag en liten lucka där jag kan få kolla igenom och uppdatera på datorn, annars sitter jag vanligtvis begravd i böcker och papper. Men det är så det är, det känns ändå skönt att få beta av bit för bit och känna hur läxorna krymper för varje sak man gör klart.
Som idag när jag lämnade in matte boken. Matte 2 är äntligen avklarat = ett ämne mindre! o(^   ^)o  
 
 
En sak som faktisgt är skönt med läxor och skolan är att man kan njuta så mycket mer när man sen är ledig och läxfri. Inget slår kännslan av att ha lämnat in alla läxor och inte har några prov inom den närmaste framtiden. Jag hoppas också på att jag ska kunna ha den kännslan efter nästa vecka. 
 
 
Här kommer några små skönhetstips från min smink-insperation Michelle Phan. Det finns fler saker man kan använda en sked till än att bara äta. (^_-)
 
 
 
 
 
Jag måste verkligen testa den sista, göra ett eget läppstift. (^ - ^)
Jag verkligen älskar att leka runt med olika läppstiftsfärger på sommaren och har länge letat efter en speciel nued färg som jag inte lyckas hitta. Kanske jag kan skapa den själv med hjälp av en sked?
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback