Michelle's Januari Favoriter

Hej Hej!
Jag ligger fortfarande hemma och är sjuk. (-__-) Just nu känner jag mig rätt okej men det kan bero på att jag tog en tablett för en stund sen. 
 
Det händer inte så mycket under dagarna, därför blir det låg uppdatering. Jag var med mamma i manegen både lördags och söndags med Dökkvi och Safir. Vi lät dem springa av sig lite och mamma körde lätt markträning. Jag stog mest och titta på men det var roligt ändå att komma hemmirfrån. (^  ^)
 
Jag tänkte bjuda på en video från min insperation, Michelle Phan, när det gäller smink och skönhetstips. Den här videon gav iaf mig lite insperation. (^_-)
 
 
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Sandrii

Heii, tänkte bara säga att jag gillar din blogg. Den är liksom så kawaii. Kika gärna in på min blogg du med :3

2013-02-09 @ 19:23:09
URL: http://www.datgirl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback