Körskola hela veckan lång

Moshi Moshi!
Det har gått bra på körskolan idag också, för varje dag blir min körning och teori kunskap bara bättre och bättre. Övning ger färdighet. (^ - ^) 
 
 
Jag har inte hunnit med så mycket annat idag, jag och Carro åkte in till körskolan så vi var där runt tio och sen åkte vi därifrån halv tre. När jag kom hem blev det lite läxläsning, en härlig dusch och sen körde jag ner till Leif och Cissi och tog en kopp kaffe. (^  ^) Trots att det inte hänt så mycket har det varit en bra dag.
 
Det har varit skönt att Carro också har pluggat körkort denna veckan så vi har kunnat göra det tillsammans. Det blir så mycket roligare om man är två.  
 
 
Såhär ser jag ut idag:
 
 
 
 
 
 
Det blir endel gamla kläder eftersom jag inte har råd att köpa nya kläder hela tiden. Men jag försöker att variera så jag kombinerar dem på olika sätt varje gång. (^_-) 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback