Hair style

Hej svejs!
Jag mår bättre idag så jag var med mamma och pappa en sväng till uddevalla. Men efter att ha gått och mat-handlat inne på torp började yrseln komma igen. (>.<) Så det blir att ta ledigt denna helgen och ta det lugnt. 
 
Jag har nyligen börjat följa en ny blogg som jag blivit otroligt förtjust i tack vare alla söta hair tutorials. Bloggaren heter Violet LeBeaux och bor i Melbourne. I hennes blogg kan man hitta pasteller, stilen hime gyaru (japansk prinsess-stil), hår, mängder av rosa och mycket mer. En socker sööt blogg som inspererar mig till att prova nya hår-uppsättningar. Ni hittar hennes blogg HÄR.
 
 
Här är hennes senaste video som visar hur man gör en fläta med hästsvans på sidan.
 
 
 
 
Visst är hon söt?
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Middy

Vad söt blogg du har! Åhh hon var super söt! ^^

Kika gärna in på min blogg för att tävlav om en bodymist eller bodylotion från Victorias's secret! :)

http://middys.blogg.se/2013/february/tavling-giftbees.html

2013-02-16 @ 12:03:31
URL: http://Middys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback