Day with a friend

Nihao!
Jag sitter i TV-soffan och myser med bästaste Carro. Det blir mysig sova över kväll så åker vi till körskolan tillsammans imorgon. (^ - ^)

Körlektionerna gick jättebra idag och teorin bara på så jag har fått gjort en hel del idag känns det som. Sen kom Carro och vi gick och tog en fika och strosade runt lite.

Jag passade på att gå till biblioteket och skriva ut några affisher som jag sen satte upp. (^_^)y Hjälper Seremedy lite, ett super bra band som består utav Seike, Yohio, Jenziih, Ray och Linder.

Har ni inte hört dem tidigare tycker jag ni ska lyssna på deras låtar. De är verkligen jättebra!



Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback