Back from the dead

Hej svejs!
Jag sitter på rummet i Dingle just nu. Precis, jag är tillbaka igen! (^__-) Febern har lagt sig och jag är i skolan och ska kämpa sista veckan innan lovet för att ta igen allt som jag har missat. Men det ska nog gå bra tillslut!
 
 
Jag tänkte bara slänga in ett snabbt blogginlägg innan jag kryper ner i sängen.
Det får bli två bilder från min instagram så att det inte blir ett allt för kort och tråkigt inlägg. (^ - ^)
 
Detta bakade jag i helgen med tanke på vad det är för dag imorgon. 
 
 
Under jäsning...
 
 
 
 
 
 
Hemmabakta semlor med egengjord mandelmassa är bara så gott! Mycket bättre än de köpta semlorna, även om köpta också är försvinnande gooda. (^   ^)
 
 
 
Sweet Dreams! <3
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Julia

Mmmmm...! det ser så himla gott ut! :)

Jag har frågestund på min blogg... Skulle du vilja kika in och fråga nåt? <3 :)

Fin blogg förresten <3

2013-02-11 @ 21:56:40
URL: http://juliaelisons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback