Rabatt

Hello!
Jag åkte hem igår kväll för att imorse var jag hos doktorn, min förkylning vill inte riktigt släppa taget. Nu har jag en nässpray som jag ska ta en gång om dagen och resten är bara att vänta ut. Men nu är jag på skolan igen iaf. (^ ^) Jag missade inga lektioner, förutom mentorstimmen, som tur var.
 
Men nog om detta. Jag tänkte pigga upp med en rolig rabattkod hos Becca Design. Becca driver en butik med både egentillverkade och andra smycken. Om du inte kollat hennes webb-butik ännu tycker jag du ska göra det genom att klicka HÄR!
 



 
 Hela september kan du få 15% rabatt på hela sortimentet när du anger koden: sept15
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar dom där söta smyckena ! ^^

2012-09-17 @ 20:35:18
URL: http://nattstad.se/Sandoraa

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback