Miniatyr mat

Hej svejs!
Läxläsningen blev tillsammans med grannarna idag. Lite läxor blev gjorda medans vi lyssnade på både K-pop och Disney. (^ ^) Annars har det varit fysik och matte idag så det har blivit en hel del tänkande. Tack mamma och pappa som gav mig mina matte-gener, de gjorde att jag blev klar och fick sluta en halvtimme tidigare. (a)
 
Nu sitter jag och bara tar det lugnt och kollar igenom lite kul på nätet. En sak som jag precis uppnat upp ögonen för är miniatyr mat. Jag har ju sen några år tillbaka varit förälskad i matsmycken. (^_^)  En tjej, som kallar sig petitplat, är otroligt duktig på att göra just minityr mat. Här är några få saker som hon har gjort.
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag förstår inte hur hon kan göra allt så detaljrikt. Det värsta är ju att man blir hungrig när man sitter och kollar på allt, haha! För att se mer som hon har gjort klicka HÄR.
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback