Magnus-Kurs

Hello!
Nu, på rummet i Dingle, är första gången jag hinner sätta mig vid datorn och kolla igenom bilderna ifrån helgens ridkurs (eller Magnus-kurs som vi kallar det) för Magnus Lindqvist. Denna helgen har verkligen varit super duper rolig, och det känns i benen nu kan jag lova. Jag har lärt mig massor av nytt och har verkligen njuti, jag skulle kunna hålla på så gämt. (^ ^) 
 
Här kommer några bilder (mamma fick fota när jag red om ni undrar varför det är oskärpa, hihi).
 
 
                                                            Jag och Dokka travar på.
 
 
 
 
 
 
Men självklart tog jag lite bilder också. (^_-)
 
 
                                                        Underbart vackra Magni.
 
 
                                                           Lika underbara Dokka,
                   Som förresten är dräktig tillsammans med Magni. Föl nästa år med!! 8(^ ^)8
 
 
 

Nu är det ny vecka och från min härliga ridhelg tillbaka till verkligheten. Vi fick lyssna på en föreläsning idag om djurs beteende och hur man tränar dem för att underlätta i arbetet. Det var riktigt intressant och hon som föreläste är jätteduktig. (^_^)
 
 
Men nu blir det lite läxtime. 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback