Inredning

Hej svejs!
Jag har varit ledig hela dagen idag, vår lärare som vi skulle haft är sjuk. Vi fick några uppgiftet som vi skulle arbeta med och de gjorde vi klart tillsammans innan lunch. Efter lunchen tog jag tag i några andra läxor så för tillfället är jag helt läxfri, tjohooo! 8(^  ^)8 
 
Men vad ska man göra nu då, vad gör man när man har fritid haha! Äntligen kanske jag kan kolla ikapp på några program jag missat, och lite nytt nagelack skulle inte sitta fel. 
 
 
Igår kom det upp lite ny inredning här på rummet som jag tänkte ni skulle få se. Det börjar se lite hemtrevligare och mysigare ut nu, eller vad tycker ni?
 
 
 
 
 
                                     Ny dörrmatta som jag köpte på Bondens Dag i Backamo
                                            av en förening som hjälper hemlösa katter.
 
 
                                                                   Nya gardiner
 
 
                                Nallar ifrån Liseberg, och ett nytt överkast/filt från mormor.
 
 
 

                                         Två nya fina mattor från mormor, tack mormor! <3
 
 
 

Nu syns det iaf att någon bor här, haha! (^ ^)
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Sara Cat

Hej! Jag har en jättekonstig fråga. Men jag har letat efter dessa nallar överallt! Åkte tillbaks till Liseberg för att hitta fler men tyvärr så hade dom bytt ut nallarna för i år. Undrar om du har kvar dina och om jag kan få köpa dom. Betalar självklart bra för dom då jag verkligen behöver dessa i min samling. Hör av dig om du vill! Heter Sara Cat Kulsiri på facebook. Eller så kan du maila mig på [email protected].

Mvh Sara :3

2016-10-03 @ 18:55:25

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback