One of a kind

Hej svejs!
Ops, inget inlägg igår. Jag glömde kameran i Dingle och orkade inte sätta på dator när jag kom hem. Det blev en härlig myskväll hemma. (^ ^)
 
Nu sitter jag på rummet och känner mig härligt glad. Jag och mamma var ute för att filma Safir lite, han är ju fortfarande till salu. Det var första gången jag fick rida honom ordentligt. Innan har det bara varit när vi tränade honom på att vänja sig vid ryttare, men nu går det ju att rida honom. Han är verkligen helt fantastisk! Det är något specielt med den hästen, jag är glad att det är han som är pappa till min lilla Sóley. Då kommer jag alltid att få behålla en del av honom. 
 
 
                                                                 Min lilla prinsessa!
                                           Jag längtar efter att du ska få komma hem igen. 
 
 
                                                      Arkivbild på Safir från i sommras.
 
 
Jag vet inte om jag är så glad över att han ska säljas längre. Det är något med honom som jag fastnat för, han är one-of-a-kind.
 
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Malin Wallin

Jättefin blogg du har! :3

2012-09-29 @ 18:12:38
URL: http://malles.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback