Yesterday

Nihao!
Jag har varit i djurhuset större delen av dagen. Under förmiddagen var det rutiner och städning som gällde. Senare hade vi Engelska, men bara en halv lektion, och då gick vi en promenad ner till djurhuset och fick bara prata engelska. Det var en jättebra och rolig övning tycker jag. Andra halvan av lektionen hade vi hål så då passade jag på att snygga till ett arbete. (^ ^) 
 
Nu sitter jag och lyssnar på Seremedy, Yohio's band han spelade med innan solo-karriären. Jag känner mig lite lat och orkar inte ta någon outfit bild idag. Som tur är har jag en bild på mig som jag tog igår men helt glömmde att publicera. Så det får bli "Look of Yesterday" istället. (^_-)
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback