Sov sött

Hejsan svejsan!
Den här eftermiddagen har gått riktigt fort. Jag hann skriva klart ett arbete som inte ska vara inne förän till Jul, det är skönt att slippa ha det att tänka på. (^ ^) Sen har jag och Eve kollat några avsnitt på Ulrik Munthers serie Big in Japan. Vi låg lite efter men nu har vi kollat ikapp igen! (^ ^) Sen kom även Desiree och Linnea in så kollade vi på Yohio när han var med i Nyhetsmorgon imorse. Ja tiden går fort när man har roligt!
 
Jag har ingen färsk bild att bjuda på så det får bli en bild från Nordens Ark. (^_^)
 
 
 
 
Nu ska jag lägga mig och läsa lite innan det är dax att åka till drömmarnas land. Sweet Dreams! <3
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

godnatt :)

2012-10-22 @ 22:21:29
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback