Morning wolf

God morgon alla pigga och glada (och sura och trötta)!
Jag satt inne hos grannen igår och kollade på ett koreanskt program som heter "Running Man", därför blev det inget bloggande. (a) I Running man är det flera lag som tävlar mot varandra i många olika knasigt roliga grenar och varje vecka är det med någon/några nya gäster. (^  ^) Igår låg de och kravlade i lera, körde spökboll, chicken fight m.m. Rekomenderar det verkligen för det är riktigt roligt!
 
Jag har ingen färsk bild nu och hinner inte ta någon eftersom skolan börjar om 20 minuter, jag ska snart bege mig till huvudbyggnaden där Etologi står på schemat. Därför får ni en ny bild ifrån måndagens besök på Nordens Ark.
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback